A magyar e-kereskedelem az import miatt volt erős tavaly
A magyar e-kereskedelem 2024-ben 1900 milliárd forintot meghaladó forgalmat ért el. Ez csaknem 15 százalékos növekedés, melyből 17 százalékot, 330 milliárd forintot az import generált – derült ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép kutatásból. Az MTI-nek küldött csütörtöki közleményük szerint míg a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10 százalékot tudott emelkedni, addig az import 17 százalékot. Az online rendelések negyede már automatákon keresztül jut el a vásárlókhoz. A kutatás szerint a teljes forgalmon belül az egy kínai cég dominál. Az óriás 2024-ben több mint 9 millió megrendelést teljesített mintegy 110 milliárd forint értékben. Az aktív vásárlói bázisa pedig elérte az […] A A magyar e-kereskedelem az import miatt volt erős tavaly nevű cikk a Körös Hírcentrumon jelent meg.
- Hirdetés -