A marketing a vállalati önismeret - Beszélgetés Metykó Tiborral. – Podcast ajánló!
Kettős érzelmi időszakban élünk, az év utolsó, ünnepekre készülődő heteiben. Dölnek ránk a kereskedelmi üzenetek, és versenyt futnak a csitító, lassításra ösztönző ″életviteli jótanácsok″. Folyamatos a Black Friday, a Cyber Week, az ″olcsó ár″, a ″még olcsóbb ár″, a ″most vásárolj!″, az „EZT VEDD MEG!” harsogják a hangszórók, mutogatják a hirdetések, miközben buzdítunk az elcsendesedére, ″készíts a gyerekkel mézeskalácsot″, ″pucolj csendben ablakot″, és amúgy meg, relaxálj és ki ne hagyd a ″Nicsak kibeszél″ című filmet. Ebben a kettős időszakban kérdeztem Metykó Tibort az EURONICS chief customeret az aktuális kereskedelmi marketing kérdésekről.
- Hirdetés -