Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Faragó Richard szurkolásra buzdítja a CBA és PRÍMA üzletek vásárlóit!

„Szívvel-válogatott” termékcsoportokkal készül vásárlóinak minden Príma és CBA üzletében a Vörösvár Kft., az Európa-bajnokság idején. Ez annyit jelent, hogy az üzletek dolgozói összegyűjtik azokat a piros-fehér-zöld csomagolású, megbízható és fenntartható forrásból származó, jó ár-érték arányú, minőségi termékeket, amelyeket jó szívvel ajánlanak. Ez olyan „válogatott”, amely több, mint 13.000 termék közül kiemelkedik és méltán képviseli a szigorú minőségi elvárásokat. Az üzletekben polcvégi kihelyezéssel és piros-fehér-zöld szívvel jelölik a munkatársak a termékeket.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Most kell mindent megtenni a békéért

10perc.hu