Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Halálos iramos reklámfilmekkel tarol neten a GR Corolla

A Halálos iramban (Fast & Furious) a modern filmtörténet egyik leghosszabban futó és legsikeresebb szériája, amely amellett, hogy nézők millióit szórakoztatta tizenegy részen át, jelentős és tartós eredményeket ért el az autós szubkultúrák globális megismertetésében és elfogadtatásában, a társadalmi esélyegyenlőség népszerűsítésében. A képre kattintva megnézheti a videót A franchise 2001-es indulása óta felnőtt egy új generáció, amely egészen más elvárásokat támaszt az autókkal és azok filmes megjelenítésével kapcsolatban, mint a szüleik korosztálya – és pont ez az ellentét adja a Toyota Gazoo Racing (GR) modellsorozathoz készített reklámfilmek kiindulási pontját. A sorozat visszatérő szereplői a reklámügynökség két kreatív munkatársa, illetve az ügyfél két szenior döntéshozója. Előbbiek életük filmjét készítik el a Toyota GR-modellekhez – először a GR Supra, majd a GR 86, legutóbb pedig a GR Corolla bevezetéséhez kapcsolódóan –, az idősebb, konzervatív megbízók azonban rendre számo...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu