Újra terjeszkedik Európában a Cadillac
Megvizsgálta az európai főpiacok alakulását a General Motors és elérkezettnek látja az időt, hogy újra visszatérjenek a öreg kontinensre a Cadillac márkanévvel – mondta el Jaclyn McQuaid, a General Motors európai vezetője Párizsban, a márka újraindító eseményén. Nem véletlen a helyszín, ugyanis Franciaország lenne a Cadillac európai terjeszkedésének következő állomása, méghozzá a Lyriq elektromos luxus-crossoverrel. McQuaid hozzátette: „Továbbra is az elektromos SUV-k maradnak a leggyorsabban növekvő szegmens a zéró emissziós járművek között. Ha az akkumulátoros elektromos jármű piacot nézed Franciaországban, a luxus réteg növekszik a legnagyobb ütemben, ezért mi is erre fókuszálunk.” Szemben az otthoni piacával, ahol széles dealer hálózattal rendelkezik a Cadillac, Európában az online értékesítésre és konfigurálásra kell szorítkozniuk, amit csupán néhány Cadillac bemutatóteremmel támogatnának meg. Nyilván nem ismeretlen a Cadillac számára az európai piac. Egészen 2017-ig árultak át...
- Hirdetés -