Direkt vezették félre a közvélemény-kutatások az embereket a választás előtt?
A választás előtti mérések és a voksolás utáni hivatalos eredmények eltérése magyarázatot követelt – az ellenzék pedig el is mondta, hogy mi történt.
A választás előtti mérések és a voksolás utáni hivatalos eredmények eltérése magyarázatot követelt – az ellenzék pedig el is mondta, hogy mi történt.
Elhagyja Oroszországot a McDonalds. A Starbucks pedig támogatja az abortuszt és a transznemű műtéteket. Vajon megkérdezték a fogyasztókat, mielőtt a döntéseket meghozták?
Március 30-án még azt bizonygatta a főpolgármester, hogy „nem közvélemény-kutatásokat kell nyerni”, most mégis közvélemény-kutatásra hivatkozva zárná le az autósok elől a rakpartot. [...] Bővebben!
A megkérdezettek csupán 35 százaléka mondta azt, hogy támogatja Szerbia uniós tagságát.