Farizon SV teszt: van keresnivalója
Hogy néz ki? Teherautók között igen látványos a Farizon SV, amelynek formatervét a francia Hervé Bertrand jegyezte, aki korábban Renault kamionok dizájnjáért is felelt. Légellenállási együtthatója igen kedvező, 0,29. A Geely által fejlesztett padlólemezre épülő modell három hosszban (L1, L2, L3) és három magasságban (H1, H2, H3) érhető el, ahogy azt az európai márkáknál már megszoktuk, így akár 13 köbméteres raktér és közel 1,5 tonnás hasznos teherbírás is kialakítható (személyszállító változat egyelőre nálunk nem lesz). Utas felőli oldalon nincs B-oszlop. Az akkumulátorcsomagok mérete 49-től 106 kWh-ig választható, a maximális hatótáv pedig elérheti a 400 kilométert (WLTP szerint). Nálam a kisebb akksis változat (VREMT gyártás, LFP kémia) járt, amelynek a hatótávja csak 200-210 kilométer körüli (hatótávja papíron 284 kilométer), de azt klímával is teljesíti. Teherrel és autópályán nem hajtottam, ott valószínűleg karcsúbb hatótávval kell számolni. 400 voltos az akku, maximális tölté...
- Hirdetés -
