Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Három év után a BMW újra a prémiumok királya Oroszországban

A BMW utoljára két hónappal az ukrajnai háború kitörése után, 2022 áprilisában vezette a szegmens eladási rangsorát. Az Autostat intézet felmérése szerint az idén szeptemberben mintegy 11 ezer új prémiumautót vásároltak az oroszok, ami 15 százalékkal kevesebb, mint az előző év azonos időszakában. Ennek ellenére a BMW 1741 darabos eladással az élre ugrott, ami másfélszeres növekedést jelent az előző évhez képest. A prémium kategóriások között a BMW után második helyen a kínai Exeed végzett 1652 eladott autóval, ám a márka iránti kereslet júliushoz és augusztushoz képest 54 százalékkal csökkent. A dobogó harmadik fokára az ugyancsak kínai Tank került, 1529 eladott terepjáróval. A prémiumszegmensben egészében jelentős visszaesés tapasztalható 2024-es évhez képest, egyes márkák esetében akár 50 százalékos volt a csökkenés. A BMW visszatérése a csúcsra jól mutatja, hogy a márkahűség és presztízs továbbra is fontos tényező az orosz vásárlók körében, még akkor is, ha a piaci környezet és a...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál