Extraként már bútorok is rendelhetők ehhez az autóhoz
Japánban egy különös szubkultúra alakult ki az autók iránti általános rajongáson belül: egyre többen alakítják át élettérré járművüket. Nem feltétlenül lakóautókról beszélünk, hanem olyan otthonos berendezésről, amely pihenésre, kikapcsolódásra teremt lehetőséget, akár a városban, akár attól távol, egy piknikezés során. A számtalan házi módosítás mellett a tuningműhelyek is lecsaptak a növekvő piaci lehetőségre, sőt, maguk az autógyártók is meglátták a szegmensben rejlő potenciált. A Toyota Sienta Juno ennek a mozgalomnak a gyümölcseként valósult meg. A nagy hagyományokkal rendelkező, 2003 óta gyártott Sienta egyterű mindhárom generációja az aktuális Yaris padlólemezére épült, így annak futóművét és hajtásláncát is megörökölte, beleértve a csak Japánban forgalmazott e-Four elektromos (hibrid) összkerékhajtású opciót is. A TNGA-B padlólemezre épülő modellek legnagyobbika – a Sienta 6 centiméterrel hosszabb a Yaris Crossnál – teljesen sík padlóval és 256 helyett 275 centiméteres tenge...
- Hirdetés -