Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Ez a két magyar cég az éves marketingtervébe is beleírta a kollaborációs marketinget

Tavalyi évben miközben készítettem fel a cégeket a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára (idén is van), akkor felfigyeltem valamire. A cégek nehezen tudják beilleszteni a marketingtervükbe a kollaborációs marketinget. Mintha csak lógna a levegőben. Jönnek a belső kérdések: “Mennyire vegyük komolyan?”, “Lesz ennek hatása?”. Hozhatnám persze példaként a nemzetközi natúrkozmetikai márkát a Ez a két magyar cég az éves marketingtervébe is beleírta a kollaborációs marketinget

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Magyar diadalok Marokkóban