Starfield: „nem lehetett a menetrendtől eltérni; kevés a szabadság!”
Egy ex-Bethesda-fejlesztő szerint talán ez is közrejátszhatott abban, hogy a Bethesda Game Studios (BGS) új játéka, a Starfield messze nem lett olyan átütő siker mint például a The Elder Scrolls V: Skyrim. A Starfield úgy ment, ahogy jött, miközben a No Man’s Sky folyamatosan frissül (és a minap a Hello Games egy ÚJABB update-et jelentett be a játéknak). Langyos fogadtatása volt, aztán kapott egy fizetős DLC-t (amit a No Man’s Sky ingyenes frissítései körberöhögnek…), és nem nagyon volt benne az a bizonyos Bethesda-csoda. Sokan a Starfield visszafogott visszhangját annak tulajdonítják, hogy a BGS kissé steril és merev lett. Ezt az érzést a Bethesda korábbi fejlesztője, Nate Purkeypile is alátámasztotta a PCGamernek. Purkeypile a rengeteg megbeszélés és a korlátozó vállalati struktúra miatt lépett ki, ami… Olvasd tovább... Starfield: „nem lehetett a menetrendtől eltérni; kevés a szabadság!”
- Hirdetés -