Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Miért olyan unalmas sok nyílt világú RPG? A Like a Dragon rendezője egyetlen zseniális hasonlattal elmagyarázta

A Like a Dragon-sorozat rendezője egyetlen frappáns metaforával világított rá, miért nélkülözhetetlenek a jó szerepjátékokban a mellékküldetések: „Egy étterem sem kap Michelin-csillagot csupán azért, mert jó a főétele.” A San Franciscó-i Game Developers Conference-en tartott előadásában Ryosuke Horii arra mutatott rá, hogy az RPG-k sava-borsát éppen a fő történetszál és a mellékküldetések közti tökéletes egyensúly adja. Ha a Like a Dragon-sorozat rajongóit megkérdeznénk arról, mit szeretnek legjobban ezekben a játékokban, valószínűleg mindenki mást emelne ki: a verekedős harcrendszert, a bizarr Pokémon-szerű lényekkel zajló körökre osztott küzdelmeket, a karaokét, a szerencsejátékokat, esetleg a saját üdülősziget menedzselését. Ha azonban egyvalami szinte mindenkinél előkerülne, azok a mellékküldetések lennének. Bár minden egyes Like a Dragon-epizód középpontjában egy komoly és drámai történet áll, mégis gyakran ezek az apróbb, néha… Olvasd tovább... Miért olyan unalmas sok nyílt v...

Femcafe.hu

novekedes.hu

Trump ultimátumot adott Iránnak

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Gyilkos a házban

Mézesvölgyi Nyár