Miért olyan unalmas sok nyílt világú RPG? A Like a Dragon rendezője egyetlen zseniális hasonlattal elmagyarázta
A Like a Dragon-sorozat rendezője egyetlen frappáns metaforával világított rá, miért nélkülözhetetlenek a jó szerepjátékokban a mellékküldetések: „Egy étterem sem kap Michelin-csillagot csupán azért, mert jó a főétele.” A San Franciscó-i Game Developers Conference-en tartott előadásában Ryosuke Horii arra mutatott rá, hogy az RPG-k sava-borsát éppen a fő történetszál és a mellékküldetések közti tökéletes egyensúly adja. Ha a Like a Dragon-sorozat rajongóit megkérdeznénk arról, mit szeretnek legjobban ezekben a játékokban, valószínűleg mindenki mást emelne ki: a verekedős harcrendszert, a bizarr Pokémon-szerű lényekkel zajló körökre osztott küzdelmeket, a karaokét, a szerencsejátékokat, esetleg a saját üdülősziget menedzselését. Ha azonban egyvalami szinte mindenkinél előkerülne, azok a mellékküldetések lennének. Bár minden egyes Like a Dragon-epizód középpontjában egy komoly és drámai történet áll, mégis gyakran ezek az apróbb, néha… Olvasd tovább... Miért olyan unalmas sok nyílt v...
- Hirdetés -