Unod az open world játékokat? A GTA 6 fejlesztője elárulta, hogy ez nem véletlen!
Eleged van a nyitott világú játékokból? A GTA 6 egykori fejlesztője szerint nem vagy egyedül „A játékosok nem akarnak felfedezni” – állítja Cameron Williams, aki a Grand Theft Auto 6 és a Red Dead Online fejlesztőjeként dolgozott. Az „open-world fáradtság” jelensége miatt szerinte egyre több játékos gondolja úgy, hogy „nem éri meg átszelni a fél térképet egy-egy mellékküldetésért vagy gyűjthető tárgyért”. A nyitott világú játékok többsége óriási, lenyűgöző tájakat, rengeteg mellékküldetést és gyűjtögethető elemet kínál. Mégis, egyre többen érezhetik azt, hogy a szabadság és a rengeteg lehetőség ellenére kevésbé vonzó a felfedezés. Cameron Williams, aki korábban a Rockstar Games-nél dolgozott, jelenleg pedig az Absurd Ventures küldetésdizájnere, egy konferencián részletesen is kifejtette, miért tapasztalható ez a tendencia. Williams előadását a nyitott világú játékok tipikus problémáival… Olvasd tovább... Unod az open world játékokat? A GTA 6 fejlesztője elárulta, hogy ez nem véletlen!
- Hirdetés -