A Diablo egyik alkotója szerint a gyors szintlépés a modern akció-RPG-ben ront az élményen!
David Brevik szerint nagyban ront a játék élményén, ha napjaink akció-RPG-iben nagyon gyorsan fejlődik a karakterünk. Brevik nem újonc a szakmában. A Diablo első részének ő volt a senior tervezője és vezető programozója, majd a Diablo 2 esetében projekt- és tervezési vezető volt, úgyhogy a Blizzard IP-jének sikereiben meghatározó szerepettöltött be. A Diablo 3 esetében az egyik gyakori kritika az volt, hogy 3-4 óra alatt el lehetett érni a 70-es szintet attól függően, hogy miképp játszottuk a játékot. Ez az eddigiekhez képest jóval gyorsabb volt, és ez Breviknek sem tetszett (de ő már nem dolgozott ezen a játékon). A Videogamernek adott interjúban olvashatjuk, Brevik szerint a Diablo 2 tempója remek, mert tovább tart a szintlépés, és úgy gondolja, hogy kielégítőbb, ha tovább tart eljutni… Olvasd tovább... A Diablo egyik alkotója szerint a gyors szintlépés a modern akció-RPG-ben ront az élményen!
- Hirdetés -