Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Több mint 1 millió darab kelt el ebből a modellből Európában

A Toyota C-HR igazi sztár: a modell első és második generációjára egyaránt jellemző jellegzetes kupé-szerű sziluett és az érzelmes stílus minden más Toyota modellnél több új vevőt és rajongót hozott a Toyota márka számára. Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikerét aláhúzza a nemrég elért egymilliós mérföldkő az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen. Csupán kontinensünkön nem kevesebb, mint 1 millió példány talált belőle gazdára 2016-os bemutatása óta, hatása ugyanakkor a puszta értékesítési darabszámokon messze túlmutat: ez volt az első olyan autó, amely gyakorlati megtestesülése volt a vállalat akkori világszintű elnöke, ma pedig a Toyota igazgatótanácsának elnöke, Akio Toyoda ígéretének: „No more boring cars.” – azaz nincs többé unalmas autó. A Toyota C-HR valósággal bemutatásakor berobbant a piacra, minden korábbinál népszerűbbé és trendibbé téve a környezetbarát öntöltő hibrid elektromo...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu