Ex-Starfield küldetéstervező: „Az emberek belefáradnak a túl hosszú játékokba!”
Will Shen, a Starfield korábbi vezető küldetéstervezője szerint nem véletlenül kezdtek újra lábra kapni a rövidebb, tömörebb játékok… Shen a lent beágyazott interjúban arról beszélt, hogy az emberek elfáradnak azoktól a játékoktól, amelyek több tucat órát igényelnek, hogy végigjátsszuk őket. Elnézést is kért amiatt, hogy ebben neki is szerepe volt. Kitért arra, hogy vannak a nehéz külső nézetes akciójátékok (Souls, Elden Ring), és a túlélő, kraftoló mechanikával rendelkező címek (Minecraft), ahol nem sok értemes tartalom van ezeken a tényezőkön kívl. Szerinte a legtöbben a 10 óránál hosszabb címeket szerinte nem fejezik be, és úgy véli, hogy a Fortnite-hoz hasonló címek akár 20-30 évig, ha nem örökre velünk fognak maradni. „Részben a [The Elder Scrolls V:] Skyrimhez és a Fallout 4-hez hasonló játékok sikere miatt… Olvasd tovább... Ex-Starfield küldetéstervező: „Az emberek belefáradnak a túl hosszú játékokba!”
- Hirdetés -