Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Judas: a BioShock alkotója unalmasnak tartja a játékokban a jeleneteket!

Ken Levine ezért mondja azt, hogy a játékosok döntésére sokkal inkább reagálni fog a következő játéka, ami már az utolsó simításokat kapja. Levine a Gamesindustry-nak adott interjújában beszélt arról, hogy a játékosoknak adott döntések lehetősége továbbra is egy „kemény probléma” még öt évtizednyi játékipari fejlődés után is. Csak most kezdjük a 90-es évek RPG-it és immerzív szimulátorait utolérni a granuláris reaktivitás tekintetében. Csakhogy azóta több idő és több pénz egy játékot létrehozni. A Baldur’s Gate 3 és a Disco Elysium mostanában magasabb szintet ért el… „Nagyon könnyű megmutatni egy játékosnak egy történetet. A nehezebb rész az, hogy rávegyük őket, hogy részt vegyenek benne, és reagáljanak arra, ahogyan részt vesznek benne. Nem hiszem, hogy van egyféle módja a játékkészítésnek, de én személy szerint, mint narratív… Olvasd tovább... Judas: a BioShock alkotója unalmasnak tartja a játékokban a jeleneteket!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu