Így búcsúzik a belsőégésű korszaktól az Alpine
Ha bárki megkérdezi, hogy melyik volt a legjobb autó, amit valaha vezettem, gyorsan rávágom, hogy az Alpine A110. Kevés autó tudja ennyire hitelesen vegyíteni az exkluzivítást, a hagyományőrzést és a vezetés legtisztább, lecsupaszított élményét, miközben az átlag ember számára is befogadható méretben és köntösben teszi mindezt. Én persze csak egy alapmodellt vezettem, de azóta számtalan újabb és egyre extrémebb változat érkezett a franciák méregzsákjából. Most pedig váratlanul befutott egy minden bizonnyal utolsó változat, ami nem véletlenül kapta az Alpine A110 R Ultime nevet. Amilyen a Méganeból a Trophy R volt, olyan az A110-ből az R Ultime. Egy lecsupaszított, pőre versenyautó, ami mellékesen utcára is mehet. Stílusosan mindössze 110 darab készül majd belőle, és minden bizonnyal hamar elfogynak majd, hiszen, ha lehet hinni a híreszteléseknek, ez az utolsó belsőégésű motoros Alpine sportmodell. A már jól ismert 2,0 literes, négyhengeres turbómotor dolgozik benne, ami egészen elké...
- Hirdetés -