Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Miért nem vált engine-t Todd Howard stúdiója? A Skyrim vezető tervezője válaszol!

Bár Bruce Nesmith nem dolgozik a Bethesda Game Studiosnál (BGS), ő eléggé közel volt a tűzhöz, és így nagy rálátása van arra, hogy mi is történik Todd Howard stúdióján belül. Nesmith a VideoGamernek adott interjújában védte meg a BGS döntését, miszerint a stúdió kitart a Creation Engine-nél, miközben egyre többen az Unreal Engine 5-re váltottak. (Pár példa: BioWare, CD Projekt, illetve a Halo Studios…) A Creation Engine licenszet middleware-en alapul az Unrealhoz hasonlóan. A Bethesda korábban a Gamebryoval hozta létre a The Elder Scrolls III: Morrowindet és a The Elder Scrolls IV: Obliviont, majd a Fallout 3-at (az Obsidian Entertainment is ezt használta a Fallout: New Vegas alatt), majd a Creation Engine a The Elder Scrolls V: Skyrimet, a Fallout 4-et, a Fallout 76-ot… Olvasd tovább... Miért nem vált engine-t Todd Howard stúdiója? A Skyrim vezető tervezője válaszol!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Most kell mindent megtenni a békéért

10perc.hu