Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Planescape: Torment: az ikonikus RPG nagyon zűrös kezdetei!

Bár a játék ma egy klasszikusnak tekinthető, nem volt egyenes út az ötletelés és a kivitelezés között, sőt… A PCGamer készített egy visszatekintést a Planescape: Torment fejlesztéséről, és itt több, akkor az Interplay-nél dolgozó fejlesztő is megszólalt. Köztük van eargus Urquhart is, aki azóta az Obsidian vezérigazgatójaként tevékenykedik. 1996-ba, 1997-be kell visszamennünk az időben: ekkor nem csak a Baldur’s Gate kiadójaként ismerhettük a céget, hanem a Fallout kapcsán is, ami házon belül készült. Ezek mellé csatlakozott a Planescape: Torment is. Urquhart az Interplay RPG-részlegének vezetője volt, és ebből formálódott végül a Black Isle Studios. „Csak próbáltam mindent kitalálni, és észrevettem, hogy volt három Planescape-projekt, amelyeken mindegyiken körülbelül négy ember dolgozott. Azt mondtam: „Oké, szükségünk van egy olyan játékra, amit új technológia feltalálása nélkül is… Olvasd tovább... Planescape: Torment: az ikonikus RPG nagyon zűrös kezdetei!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu