Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Bethesda nem viccel! Todd Howard elmagyarázza, miért olyan nagyok a játékaik!

Bethesda játékai arról ismertek, hogy hatalmas, nyílt világokat kínálnak, tele részletekkel és felfedezési lehetőségekkel. A stúdió egyik ismérve, hogy már a kezdetektől szabadon engedi a játékosokat, akik saját tempójukban fedezhetik fel a világot. Ehhez kapcsolódik a narratíva, a modok telepítésének és készítésének szabadsága, valamint a szerepjátékos döntési lehetőségek. Mindezek együtt adják Bethesda egyedi játékait. De miért ilyen óriásiak ezek a játékok? Ezt Todd Howard, a Skyrim, Fallout 4 és a Starfield rendezője magyarázta el egy interjúban a BAFTA-nak. Íme, mit mondott Howard: „A Bethesdánál nagyon keveset vágunk ki a játékainkból, ezért is olyan hatalmasak és felelőtlenül nagyok. Az egész csapat rengeteg kreativitást tesz bele a játékba”, mondta Howard. „Ez nyilvánvalóan nem csak rólam szól, és úgy gondolom, hogy ez teszi őket igazán különlegessé” –… Olvasd tovább... A Bethesda nem viccel! Todd Howard elmagyarázza, miért olyan nagyok a játékaik!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Most kell mindent megtenni a békéért

10perc.hu