Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Édes pihenésre csábít a csokimárka

A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek[1]. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy gyakrabban szánjunk egy-két percet a tartalmas kikapcsolódásra, amelyhez néha nem is kell más, mint egy szelet KitKat csokoládé és egy klasszikus […] A Édes pihenésre csábít a csokimárka bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Megbüntették a TV2-t és a TV2 Playt

Ennyit nyaraltunk SZÉP kártyával

vasarnap.hu

10perc.hu

Egyre többen allergiások a géllakkokra