Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Felfrissítve is meggyőző az első hazai elektromos autó, a Mercedes EQB

Amikor a város második villanyautó töltőjét a Szegedi Tudományegyetem falán felavatta Szabó Gábor rektor, ünneprontóként az találta mondani a fizikus professzor, hogy ő személy szerint villanyautó szkeptikus. Végzett autószerelő szakmunkásként, több évtizedes múltra visszatekintő tesztelőként egy oldalon álltam vele. Azóta több hibridet is töltöttem már a garázsomba, olyat is, amellyel Szegeden egyetlen deci benzint sem fogyasztottam szűk 200 kilométeren, a teljesen elektromos üzem azonban más. A magyar autógyárak közül elsőként a kecskeméti Mercedesnél készült tisztán elektromos autó, ezt az EQB-t tesztelhettem. Kezdem a végén: szűk öt napon keresztül volt nálam a Mercedes EQB, és 19,7 kWh volt az átlagos fogyasztása 100 kilométeren. 526 kilométert tettem meg vele 46 kilométeres átlagtempóban. Az emelt, 70 forintos piaci árral és otthoni töltéssel számolva 14 forintra jött (jönne) ki egy kilométer. Persze ezek csupán számok, a Mercedes otthon nem „tankoltam”, csak utcai gyorstöltőn...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Sereghajtókból az élbolyba

vasarnap.hu

10perc.hu