Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Használtteszt - Ford Focus II 1.8 TDCi - Még egyben, pedig kapja az ívet

A Focus etalon Mindenféle karosszériakivitelben elérhető számtalan motorvariánssal. "Gyönyörű" kupé kabriótól a kisáruszállító verzióig válogathattak a vevők, és minden igénynek próbált megfelelni a gyártó. Ez a siker egyik receptje. A másik az, hogy az autót európai mérnökök tervezték nekünk, az öreg kontinens autósainak. A harmadik pedig az, hogy az utolsó saját fejlesztésű motor gondoskodik a meghajtásról, bonyolult, és költségesen javítható (lásd: részecskeszűrő) komponensek nélkül, ami garancia a stabil, kiszámítható működésre. A non plusz ultra, hogy maradt a jó futómű, és a Fordosan jó váltó. Mindent bepakoltak tehát abba a csomagba, hogy a jóból valami még jobb legyen, ami nem minden modellváltáskor szokott sikerülni. 2007-ben megérkezett a Focushoz is a Kinetic Design, ami nálam a harcsaszájat jelenti, de a lámpákat is átrajzolták, ettől függetlenül drasztikus változást nem jelentett. Még ott a védjegynek (bocsánat, de a Puntonak előbb volt) számító magasan tanyázó hátsó lá...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Megmenteni bárkit

10perc.hu

Lemondott a skót miniszterelnök