Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A játékfejlesztők is kiéghetnek: ez lett ma az elsődleges játékipari veszély?

Josh Sawyer, az Obsidian tervezőigazgatója (Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity) arra hívta fel a figyelmet, hogy manapság nem a túl sok túlóra (crunch) miatt van probléma a játékiparban, hanem mástól szenvednek a játékfejlesztők. A kreatív iparokban kifejezetten gyakori a crunch, amikor hosszabb ideig jelentős túlórázás van egy határidő betartása érdekében (ez néha hasznos is tud lenni, amikor szenvedélyprojektről van szó). De ez nem az egyetlen probléma a játékiparban. Sawyer a Twitteren arról írt, hogy ma már a kiégés az elsődleges veszély, mert a vezetőség direkt bukásra ítélve állítja fel a csapatokat, és ennek mellékterméke az, hogy a fejlesztőket képletesen szólva ledarálják. Sawyer is szenvedett ettől, és nem tekinti viccnek. A kiégés (angol burnout) egy olyan állapot, amikor a hosszabb ideig tartó stressz következtében… Olvasd tovább... A játékfejlesztők is kiéghetnek: ez lett ma az elsődleges játékipari veszély?

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu