Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így törnek a Toyoták és a Lexusok - fotók

Miután az észak-amerikai Közlekedésbiztonsági Biztosító Intézet (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) a 2023-as évre megszigorította minősítési feltételeit, 2024-ben ismét nehezített a vizsgálaton. Fontos újdonság, hogy a tavaly átdolgozott, nagyobb sebességgel és nehezebb akadállyal végzett oldalirányú akadálynak ütközéses teszteken idén már maximálisan kell teljesíteni ahhoz, hogy akár az alapszintű (Top Safety Pick, TSP), akár a kiemelt (Top Safety Pick, TSP) ajánlást megkaphassa egy autó. Ennél is lényegesebb, hogy az idei évre módosították a félátfedéses frontális ütközéses vizsgálat követelményrendszerét: mostantól a vezető mögötti ülésre is beszerelnek egy felnőtt tesztbábut, azaz a második üléssoron utazók védelmi szintjét is ellenőrzik. A harmadik változás a gyalogosfelismerő rendszerek teljesítményének mérését érinti: míg tavaly külön vizsgálták a világosban és sötétben elért eredményeket, idén vegyes fényviszonyok mellett folynak a tesztek, és nem kapnak engedmén...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu