Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Pécsi kutatók szemkamerával vizsgálták, miket vásárolnak a fiatalok

Az egyetemisták reggelizéshez szükséges termékek vásárlásával kapcsolatos szokásait vizsgálták szemüvegbe épített, a szem mozgását követő kamera segítségével a pécsi közgazdaságtudományi karon. A szemüvegbe épített, a szem mozgását követő kamera is segítette a kutatást A mobil szemkamerával végzett vizsgálatok eredményei kapcsán Németh Pétert, a kutatás egyik vezetőjét közölte: fiatal koruk ellenére a vizsgált személyeknek nagyon fontos a környezetvédelem és az egészségtudatos életmód, ennek megfelelően válogatták ki a megvásárolni kívánt termékeket. Nem annyira lényeg az ár, de a minőség annál inkább Ezt támasztja alá még az is, hogy az üzletek értékelésénél az első két szempont a kínálat és a minőség volt, csak harmadik helyen szerepelt az ár, tehát fontos számukra, hogy amit vesznek, az jó minőségű legyen – olvasható a kommünikében. Jelezték, hogy a szemkamerás kutatási módszer alapja az a jelenség, hogy az ember folyamatosan mozgatja a szemét. Ezeket a mozgásokat a kamera rögzít...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk