Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Ez lesz a Toyota ultraluxus stratégiája

A Century több mint fél évszázada a japán császári család autója, a japán vállalati elit és a visszafogott presztízs jelképe. A Toyota mostani döntése azonban nem a hagyományok leporolása, hanem a márka teljes újrafogalmazása. Tojoda Akio világossá tette: a Century feladata, hogy a japán kézművességet, szellemiséget és méltóságot tárja a világ elé. A Century Coupe ennek az új korszaknak az első látványos jele. Már első pillantásra nyilvánvaló, hogy nem csak egy tanulmányautó a sok közül, hanem szándéknyilatkozat. A borostyánszínbe hajló fényezés annyira mély és rétegzett, hogy a fény szinte beleolvad a karosszériába – nem véletlenül, hiszen hatvan réteg fényezést vittek fel a fémtestre. Ez olyan egyedi eljárás, amelyet a nagy sorozatban készülő autók kénytelenek mellőzni, a Century márkának viszont deklarált célja, hogy minden elkészült autó ne csupán „termék”, hanem mestermunka legyen. A Century kupé formája merész, elegáns. A rejtett kilincsek, a külső tükröket helyettesítő digitá...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál