Battlefield 6: inkább túl gyenge járművek legyenek, mint túl erősek!
A DICE játékának producere szerint ez mindenkinek kedvezőbb, de elismerte, hogy a béta során valóban gyengék voltak a járművek. Valami talán nem klappol, ha egy több millió dolláros fémdoboz vezetése, amelynek végére épületeket leromboló ágyú van szerelve, nagyobb kockázatot jelent, mint gyalog átkelni a térképen. Ez történt a Battlefield 6 bétájában. A tankok, helikopterek, repülőgépek és dzsipek soha nem kaptak elég mozgásteret, mielőtt eltalálták őket a páncéltörő rakéták, lézervezérelt lövedékek, helyhez kötött ágyúk, aknák vagy tapadó robbanószerek. David Sirland, a DICE vezető producere először ismerte el, hogy a járművek egyensúlyán még dolgozni kell. Az egész egy kiszivárgott Operation Firestorm-videóval kezdődött, amelyen egy mérnök a térkép legmagasabb tornyából rakétázott. A Battlefield 6 vitatott, nyitott fegyverhasználati rendszere kritikusainak ez tökéletes példát szolgáltatott arra, miért zavarja meg… Olvasd tovább... Battlefield 6: inkább túl gyenge járművek legyene...
- Hirdetés -