Úgy frissül a Kia Stonic, ahogy kell
Egyre kevesebb a megfizethető autó az európai piacon. Aki mégis tud egy földhöz ragadt, de praktikus és olcsó autót kínálni a jelen környezetben, az könnyen nagyot kaszálhat. Ehhez pedig olyan módszerekhez kell nyúlni, amilyen valószínűleg a SEAT is követ az Aronával, és amihez most a Kia nyúl a Stonic-kal. Hiába mutatták be 2017-ben a Stonicot, mégsem új generációt, hanem csak egy erős faceliftet kap a mindössze 4,1 méteres, apró városi crossover. Mivel egy eleve kis autóról beszélünk, ezért a motorokhoz nem kellett nyúlni, hogy megfeleljenek a normáknak. Marad az 1,0-literes, turbós, háromhengeres T-GDI motor hagyományos és mild hybrid kivitelben, 100 és 113 lóerős változatokban, akár 6-fokozatú kézi vagy 7-fokozatú duplakuplungos automatával párosítva. Maradt a Kia Rio kisautó padlólemeze is, így fejlesztésre sem kellett sokat költeni. Elég volt a külsőt és a belső a mostani kínálathoz igazítani, hogy egy teljesen új modellnek tűnjön, ami mégis megfizethető marad. Az arányok, plá...
- Hirdetés -