Nyugtató hatású italreklám betiltva
A legutóbbi hirdetés, amely egy uborka- és menta italra vonatkozott, nem engedélyezett egészségügyi állításokat tett, állapította meg a reklámfelügyelet. Az ilyen jellegű hirdetések szigorú szabályozásnak vannak kitéve, mivel a fogyasztók egészségére vonatkozó információk tisztességes és pontos közvetítése elengedhetetlen a piacon. A hirdetésben megfogalmazott állítások szerint az ital különböző jótékony hatásokkal bír, amelyek nem voltak tudományosan alátámasztva. A reklámfelügyelet, amely a reklámok tisztességes és etikus használatát felügyeli, az ügyet követően azonnal lépéseket tett. Az ilyen típusú reklámok nemcsak hogy megtéveszthetik a fogyasztókat, hanem komoly következményekkel is járhatnak, hiszen a hamis egészségügyi állítások alapjaiban kérdőjelezhetik meg a vásárlók bizalmát a piacon. A felügyelet hangsúlyozta, hogy a fogyasztóknak joguk van a valós, megbízható információkhoz, különösen, amikor egészségi állapotuk javításáról van szó. Az uborka- és menta ital hirdetése,...
- Hirdetés -