Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Évtizedeken át volt a Tour de France fő támogatója a Peugeot - fotók

A mai nézőszámokat és a globális médiafelhajtást elnézve hihetetlen, de a Tour de France kicsi, szerény versenyként kezdte. 1903-at írtunk, és a L’Auto nevű francia újság vezetői nehéz döntés előtt álltak. A példányszám mélyrepülésben volt, a lap és a szerkesztőség fennmaradása volt a tét. Úgy döntöttek, hogy előre menekülnek, és kreálnak egy eseményt, amelyről tudósítanak, hogy az emberek vegyék a lapot. Ez az esemény lett a Tour de France, amely ma már a sportág legnagyobb presztízzsel bíró versenye az olasz Giro d’Italia és a spanyol Vuelta mellett. A szerény kezdetek nemes hagyománnyá értek, hiszen a Tourt azóta minden esztendőben megrendezik – kivéve azokat az éveket, amikor az emberek nem kerékpárversenyekkel, hanem világháborúzással voltak elfoglalva. 1903-ban a szervezők nevezési díjat kértek a versenyzőktől, és hat szakaszból álló versenyt terveztek, és az egyes szakaszok éjszaka startoltak volna el. A futamokat nagyvárosok közelébe tervezték (Párizs mellett, Lyon, Nantes, ...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Győztünk!

Blikk