Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hitman 3: Mennyit spórolhatsz, ha nem minden pályához tervezel új budit? – Az IO Interactive vezére őszintén beszélt a fejlesztési trükkökről!

Az IO Interactive vezérigazgatója szerint a Hitman 3 fejlesztési költsége csak az ötöde volt a 2016-os Hitmanénak, mert végre elég bátrak voltak nem minden részhez új vécét tervezni: „Megfogadtam, hogy soha többé nem csinálunk új WC-t”. Miután 2017-ben kivásárolta magát a Square Enixtől, a Hitman fejlesztőcsapata, az IO Interactive igazi túlélőnek bizonyult a költségeket egyre inkább felemésztő, kaotikus játékiparban – önálló stúdióként továbbra is kopasz fejű bérgyilkosokat szállítva. Hakan Abrak vezérigazgató a The Game Businessnek adott interjúban mesélt arról, hogyan maradtak talpon a tripla-A-s ligában, egy igen tanulságos WC-s leckének köszönhetően. Abrak szerint a 2012-es Hitman: Absolution után – melynek ő volt az executive producere – az IO ráébredt, hogy véget kell vetnie a feleslegesen pazarló fejlesztési szokásoknak. „Megfogadtam, hogy soha többé nem csinálunk… Olvasd tovább... Hitman 3: Mennyit spórolhatsz, ha nem minden pályához tervezel új budit? – Az IO Interactive ...

Femcafe.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk