Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nem véletlen, hogy a tévék is outdoorban hirdetnek – interjú Izsák Miklóssal

Az outdoor nemcsak ráerősíteni tud a más médiatípusokon futó kommunikációra, hanem önállóan is megállja a helyét. A JCDecaux egy tesztkampánnyal bebizonyította, hogy ha a márkák televíziós vagy online kampánybüdzséjéből átcsoportosítanak outdoorra, az eredményesebb lehet – nyilatkozta lapunknak Izsák Miklós. A JCDecaux Hungary kereskedelmi és marketingigazgatójával innovációról, gyógyszeriparról, FMCG-hirdetőkről és márkaépítési trendekről is beszélgettünk. - Az […] A Nem véletlen, hogy a tévék is outdoorban hirdetnek – interjú Izsák Miklóssal bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk