Szalonképes interjú az Opel főnökkel
Több budaörsi meeting és egy budakalászi szalonavató között válaszolt néhány kiválasztott újságíró kérdésére az Opel vezérigazgatója, aki egyben a Stellantis Germany ügyvezetője is. Florian Huettl szerint a német márkának nemcsak a kínaiakkal, hanem cégcsoportján belül is versenyezni kell. A beszélgetés helyszíne egy új autószalon, mellyel tovább bővült az Opel magyarországi hálózata: a márkának immár 35 telephelyen van értékesítési és szerviz pontja, további 46 telephelyen szervize, tájékozatta az autószektort Dános András kommunikációs menedzser. A CarNet/Triplex csoport budakalászi telephelye az első hazai Opel márkakereskedés, amely már az új design szerint készült. Nemcsak a márka logója más a szalonban, de az épület is letisztultabb külsőt és visszafogottabb belső teret kapott. Ahogy Rosta Gergely, a márka hazai vezetője fogalmazott, kevesebb bútor, de több autó lesz az Opel szalonjaiban. „Tisztább, korszerűbb lett az új márkalogóval jelzett Opel-arculat, amely összhangban van...
- Hirdetés -