Reagált a kormány arra, hogy többet vásárolunk a boltokban
A forgalom élénkülése a fogyasztói bizalom egyértelmű erősödését jelzi. A magyar háztartások egyre magabiztosabban terveznek, ami nemcsak a boltok forgalmán, hanem a turizmus élénkülésében is érezhető hatást gyakorol - állapította meg a Központi Statisztikai Hivatal jelentéséhez fűzött kommentárjában a Nemzetgazdasági Minisztérium. A minisztérium idézi a KSH kiigazított adatait, amelyek alapján februárban a kiskereskedelmi forgalom volumene éves összevetésben 3,3 százalékkal nőtt (az előző hónaphoz képest 0,6 százalékkal mérséklődött). Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletekben 3,5 százalékot, a nem élelmiszer-kiskereskedelemben 5,0 százalékot, az üzemanyag-kiskereskedelemben pedig 0,4 százalékot ért el a forgalom bővülése. A kormány célja, hogy a magyar családok anyagi biztonságát tovább erősítse, ennek érdekében Európa legnagyobb adócsökkentési programját indítja el, emellett pedig harcol az áremelésekkel szemben, továbbra is határozottan fellép az indokolatlan áremelk...
- Hirdetés -