Tízéves partnerségét ünnepli a BMW és a Magyar Állami Operaház
A BMW Group több mint fél évszázada kapcsolódott be stratégiai elvek mentén a világ kulturális életének vérkeringésébe. A vállalatcsoport globális kulturális szerepvállalása révén azóta több mint száz hosszútávú kezdeményezést indított el a modern és kortárs művészet, a klasszikus zene és a jazz, valamint az építészet és a formatervezés területén és alakított ki szoros partneri kapcsolatot számos, a világ legjelentősebb intézményei között számontartott kulturális központtal. Hazánkban a BMW Group helyi képviselete 2015 februárjában a Magyar Állami Operaházban találta meg azt a partnert, amelyet hosszútávon mecénásként támogathat, amely társa lehet jelentős, exkluzív kulturális projektek megvalósításában. Az elmúlt évtized bebizonyította, hogy a két márka együttműködésében olyan kezdeményezések válhattak valóra, amelyek mind a BMW Group Magyarország, mind a Magyar Állami Operaház számára kiemelten értékesek. A jubileumot Giuseppe Verdi „Macbeth” című operájának premierje alkalmával ü...
- Hirdetés -