Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Dolgozókból influencerek: A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot

A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak létrehozása volt, amelynek eredményeként hat munkatárs szerződést kapott havi videós tartalomgyártásra. A drogérialánc TikTok-csatornája épp most érte el a 200 ezer követőt, és a belső influencerek is jelentősen hozzájárultak a Rossmann digitális jelenlétének erősítéséhez.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Erősödött a forint

Agrément

Elnézést kért a BBC