Gyári tuningot kapott a Toyota 21 éve gyártásban lévő furgonja
A Toyota 2011-ben szüntette meg a Hiace haszonjármű értékesítését Európában, az utolsó, nálunk is kapható generáció a negyedik volt, amelyet még 1989-ben mutattak be, de több modellfrissítéssel bő két évtizeden át versenyképes maradt a konkurenciával szemben. A furgon története azonban nem állt meg a negyedik generációval, Ázsiában, Afrikában, Dél-Amerikában és Ausztráliában a 2004-ben bemutatott ötödik (H200) és a 2019-ben bemutatott hatodik nemzedék (H300) is elterjedt furgonnak számít, igaz, utóbbit Japánban nem árulják. A H300 érkezésével a H200 értékesítése nem állt le, a doboz formájú kisteherautó népszerűsége több mint két évtizede töretlen: az utcakép része Japántól Thaiföldön át egészen Dél-Afrikáig. Számtalan változatban és konfigurációban kapható, azonban a legtipikusabb változatai közé a lemezelt oldalú, ablak nélküli furgonok és az üléssel telerakott minibuszok tartoznak magas tetővel. Nem kevesebb mint hatféle néven (Toyota Hiace, Toyota Commuter, Toyota RegiusAce, Toy...
- Hirdetés -