A GVH lecsapott a "legalacsonyabb garantált ár" szlogenre
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a lengyel Allegro online kereskedelmi platform üzemeltetőjével szemben, mivel a gyanú szerint a cég a honlapján és a mobilapplikációjában "legalacsonyabb ár garancia" szlogennel hirdetett kampányaiban feltehetően megtévesztette a fogyasztókat. A GVH arra lett figyelmes, hogy a vásárlók a garancia érvényesíthetőségével kapcsolatos jelentős információkat - például, hogy összesen 20 webáruház esetében érvényesíthető a garancia, regisztrált és bejelentkezett felhasználóként kell vásárolni, valamint a kapott kupon csak bizonyos fizetési mód választása esetén használható fel - csak többszöri kattintás, illetve hosszas legörgetés után ismerhetik meg. Ezen túlmenően a webáruházat működtető cég vélhetően nem a jóhiszeműség és tisztesség alapelvének megfelelő gondossággal járt el, mivel az árgarancia rendszerét olyan többszörös korlátozó feltételekkel alakította ki, amelyek a fogyasztók számára megnehezítik mind az igény érvényesítését, mind a g...
- Hirdetés -