Nagy a nyomás a mexikói járműlogisztikán
Mexikó az elmúlt években az autóipar egyik forró vidékévé vált, az autógyártók és a logisztikai cégek egyaránt a közép-amerikai országba telepítettek létesítményeket az Egyesült Államokhoz és Kanadához való közelsége, a fejlődő vasúti hálózat, a javuló kikötői infrastruktúra és az elektromobilitás népszerűsége miatt. Mexikó járműgyártása 2019-ben tért vissza a legutóbb látott szintre, és az ország tavaly valamivel több mint 3,3 millió személyautót exportált, ami 15,2 százalékos növekedést jelent 2022-hez képest a Nemzeti Statisztikai és Földrajzi Intézet (INEGI) adatai szerint. Ezzel a beáramló kereslettel és gyors növekedéssel, valamint a kanadai vasúti munkaerőhiány (és az esetleges amerikai kikötői sztrájkok) miatt a mexikói hálózatra nehezedő további nyomással a mexikói FVL-szolgáltatóknak meg kell találniuk az egyensúlyt a kapacitás és a kereslet között. Nő a logisztikai kapacitás Mexikó belföldi és exportpiaca egyaránt növekszik, és olyan nagy autógyártók telepedtek le, mint a...
- Hirdetés -