Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Kupésított KGM, Torres alapokon – KGM Actyon

Egy ritkán említett tény a mai napra: a Ssangyongnak előbb volt kupé-SUV-ja, mint a BMW-nek. Ez volt a Ssangyong Actyon, ami nevéhez hűen igyekezett izgalmasat gurítani a városi terepjárók szegmensében, de akkor még annyira butácska formavilága volt a dél-koreai márkának, hogy az Actyon minden volt, csak nem egy vonzó tárgy. Húsz évvel az első generáció után pedig befutott az utód, ami már a KG Mobility kötelékében érkezik és szerencsére semmit sem örököl elődjétől. Szemben a Torresszel, amivel nem csak jellegzetes dizájn elemeiben, de padlólemezében és motorjában is osztozik. Vékony fényszóróival, szögletes kerékjárati íveivel és hosszan elnyújtott farával megidézi a Range Rover modelljeit, és tényleg nem egy apróságról van szó. 4740 mm hosszú, míg a tengelytáv maradt 2680 mm, mint a Torresben. Alapból 20-colos felnikkel szerelik, amiket egy 1,5-literes, turbós, négyhengeres motor hajt 168 lóerővel, egy 6-fokozatú automatán keresztül. Opcionálisan összkerekes is lehet, noha egyelőr...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu