Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A gyorséttermek titka: így növelhető a vásárlás értéke

Mire helyezi a hangsúlyt Weiser István árazás-specialista? Akciók helyett a kosárérték növelésére és a termékteremtésre A vállalkozóknak nehéz gazdasági helyzetben is számos lehetősége van a profit növelésére, ha az árazási stratégiájukat hatékonyan alakítják át. A szerző legújabb kötetében bevált tippeket mutat be arra, hogyan lehet a vásárlókat arra ösztönözni, hogy több terméket vagy szolgáltatást vásároljanak. A vállalkozás jövője az árképzésen múlik, itt találkozik a gumi az úttal – állítja Weiser István árazás specialista. A vállalkozások számára napi problémát jelentő árverseny, a konkurenciaharc, az áremelés, az akciózás, a drága termékek marketingje helyett azonnali hatású bevételnövelő technikákat ismertet meg a cégvezetőkkel. A tízszázalékos akció ötven százalék veszteség a profitból Nem az árengedmény az egyetlen árazási technika, sőt, a vállalkozó ezzel veszít a legtöbbet. Az árleszállítással lehet, hogy látszólag növeli a bevételét, de a mindenképpen kifizetendő költsé...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu