Nyögvenyelős évkezdés a világ legértékesebb vállalatánál
Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján. Az Apple márka értéke egy év alatt 11 százalékkal, 574,5 milliárd dollárra nőtt. Igaz, ehhez érdemes azt is hozzátenni, hogy 20025 nem indult jól: augusztus eleje óta nem látott szintre zuhant vissza a cég papírjainak értéke a múlt csütörtöki tőzsdei kereskedési nap végére, miután több egybehangzó riport és piacelemzés is arról számolt be, hogy a vállalat iPhone-eladásai jelentős mértékben visszaestek Kínában, mely a gyártó második legnagyobb piacának számít az Egyesült Államok után. Az Apple ugyan ezzel még így is a világ legértékesebb vállalata, de a hwsw.hu szakportál megjegyzi: a cég részvényárfolyama mostanra a decemberi csúcshoz képest 12%-kal esett vissza, az év első heteiben pedig a hét legnagyobb technológiai cég papírjaihoz képest a legrosszabbul teljesített a tőzsdén. A rangsorban a második helyet is...
- Hirdetés -