Ügyfélkapu Mínusz - podcast
Amikor a kőműveseknek odaszólnak, hogy húzzanak fel egy szép kastélyt holnapra, de olcsón. Pontosabban nem lesz az olcsó, de ők kevés pénzt kapnak érte. Na, olyankor összetanakodnak, jó, ha vannak tizenketten, és felépítik az Ügyfélkapu-t. Ami aztán persze leomlik reggelre. Vagy megírják az üvegvisszaváltó alkalmazás hitelesítő rendszerét, saját kútfőből. Roland szerint ez iparági átok. Zsuzsi a service design-t hiányolja, ami egy holisztikus gondolkodást feltételezne az állam részéről. Zoli szerint a UX, a felhasználói élmény mint kívánalom, olyan messze van korunk idiokráciájától, mint Rogán Antal az Ellis Island-től. Elhangzik a „stakeholder” szó is. Akik bét mondtak: Szendi Zsuzsa Molnár Roland Weil Zoltán
- Hirdetés -