Az „Triple-A” kifejezés káros? Fejlesztők vitáznak az iparág megszállottságáról!
„Ez butaság, és nincs értelme” – vallják sokan az iparág leggyakrabban használt, mégis megosztó kifejezéséről: a Triple-A-ről. Az elmúlt években a nagy produkciók fogalma fokozatosan eltorzult, mégis továbbra is meghatároz számos játékot és elvárást. A „Triple-A” kifejezés a nagy költségvetésű, magas minőségű videojátékok szinonimájává vált, ám jelentését és relevanciáját évek óta megkérdőjelezik. Ha visszatekintünk, az egyik első olyan játék, amelyet „nagy sikerre tervezett produkciónak” tartottak, a Final Fantasy VII volt, amelynek költségvetése 40 millió dollárra rúgott. Manapság a Triple-A játékok tízszer ennyibe kerülnek, és a fogalmat az iparági veteránok is kritizálják, mivel hatással van a játékokra, az elvárásokra, és végső soron a játékosokra is. Bár a címke eredetét és jelentését illetően megoszlanak a vélemények, mivel bár a FF VII volt az egyik első ilyen… Olvasd tovább... Az „Triple-A” kifejezés káros? Fejlesztők vitáznak az iparág megszállottságáról!
- Hirdetés -