Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hideo Kojima elszalasztott álma: egy ambiciózus MSX-játék, amit a technológia korlátozott

Kojima egy szuper ambiciózus platformjátékot tervezett az MSX-re, amely a Titanic történetét ötvözte volna a videojátékokkal, de a projektet végül a Konami törölte. A legendás Hideo Kojimát ma a Metal Gear és a Death Stranding alkotójaként ismerjük, de pályafutása elején egy kevésbé ismert, de annál merészebb projektet készített volna el. Ez lett volna a ‘Lost Warld’, amely a Konami technikai és stratégiai döntései miatt végül sosem látott napvilágot. A ‘Lost Warld’ ötlete: egyedi történet és technikai kihívások A DidYouKnowGaming YouTube-csatorna által végzett kutatások rávilágítottak, hogy Kojima korai karrierjének egyik legizgalmasabb, de kevéssé ismert projektje a ‘Lost Warld’ volt. A játék címe a ‘háború’ (war) és a ‘világ’ (world) szavak játékos kombinációjából született. A projekt azonban túlságosan ambiciózusnak bizonyult az MSX technológiai kereteihez… Olvasd tovább... Hideo Kojima elszalasztott álma: egy ambiciózus MSX-játék, amit a technológia korlátozott

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu