Shenmue: A SEGA legambiciózusabb nyílt világú játéka, amelynek PS2 és Xbox verziója sosem jelent meg
A Shenmue a SEGA történetének egyik legambiciózusabb projektje volt, amely eredetileg csak Dreamcast konzolra jelent meg. Azonban nemrégiben kiderült, hogy a SEGA AM2 csapata dolgozott a játék PlayStation 2 és Xbox portjain is, amelyek végül sosem láttak napvilágot. Takeshi Hirai, a játék vezető programozója elmondta, hogy a PS2-re történő adaptáció jelentős forráskód-átírást igényelt. Az eredeti játék egy Dreamcast-specifikus nyelven készült, amelyet át kellett alakítani C nyelvre a PlayStation 2 hardveréhez való kompatibilitás érdekében, ami komoly kihívást jelentett a csapat számára. Hirai kiemelte, hogy a két konzol GPU-ja közötti jelentős különbségek további nehézségeket okoztak. Ennek ellenére a SEGA AM2 csapata elkészített egy korai, játszható verziót a projektről. Makoto Wada, a projekt egyik programozója szerint sikerült leküzdeniük ezeket a technikai akadályokat, beleértve a PS2-kompatibilis shaderek implementálását,… Olvasd tovább... Shenmue: A SEGA legambiciózusabb nyíl...
- Hirdetés -