Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétes fizetést, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piactérről való rendelés. … A A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása bejegyzés először Budapest24-én jelent meg.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Utolértük Ausztriát