Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Sok pluszt hozott az OOH tévénézettség-mérés

Idén nyáron sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a Gemius és a G-Meter out of home (OOH), vagyis az otthonon kívüli tévénézettség-mérés tesztprojektje – jelentette be Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója a BigPicture konferencián. Az OOH nézés a foci EB élő közvetítései alatt 12% ratingtöbbletet jelentett a 18-59-es korosztályban, de nem […] A Sok pluszt hozott az OOH tévénézettség-mérés bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Új vezető került az ING Bank élére

vasarnap.hu

10perc.hu

Óriási változás a BKK-nál

A zeneipar gyászol